Poniedziałek, 2 grudnia to idealny czas na zrobienie świątecznych zakupów przez Internet, ponieważ tego dnia tysiące sklepów internetowych oferuje bezpłatną dostawę swoich towarów. Comarch, lider polskiego IT, po raz kolejny wspiera tę inicjatywę.
W tym roku w akcji „Dzień Darmowej Dostawy” bierze udział ponad 2 000 polskich e-sklepów. Zasady są proste – sklepy zgłoszone na stronie www.DzienDarmowejDostawy.pl ofertują tego dnia wszystkim swoim klientom całkowicie darmową dostawę (niezależnie od wartości zamówienia, metody płatności oraz sposobu dostawy).Comarch, zapewniający firmom profesjonalne narzędzia do prowadzenia sprzedaży internetowej, po raz kolejny został oficjalnym partnerem akcji.
– Chętnie wspieramy „Dzień Darmowej Dostawy”, ponieważ dla wielu sklepów internetowych jest to doskonała szansa na znaczne wzrosty sprzedaży. W poprzednich latach niektórzy nasi klienci generowali tego dnia nawet 10-krotnie wyższe obroty niż zazwyczaj. W naszych e-sklepach oraz serwisie Wszystko.pl przygotowaliśmy też funkcjonalność pozwalającą automatyzować darmową dostawę, przez co prowadzący e-biznes mają znacznie ułatwiony start w tej akcji – mówi Paweł Regiec, dyrektor sprzedaży iComarch24.
Comarch wspiera przedsiębiorców w sprzedaży internetowej poprzez dwa narzędzia:
1) Comarch ERP e-Sklep – oprogramowanie sklepu internetowego, z którego korzysta ponad 700 firm różnej wielkości. Narzędzie to zapewnia łatwą sprzedaż firmom posiadającym już systemy Comarch ERP, jak i tym, które nie pracują na tych rozwiązaniach. E-Sklep oferuje m.in. 5 dodatkowych kanałów sprzedaży, dostosowanie do urządzeń mobilnych, gotowe szablony graficzne oraz bezpieczny hosting w Chmurze Comarch.
2) Platformę handlową Wszystko.pl – umożliwiającą sprzedaż towarów bezpośrednio z systemu finansowo-księgowego firmy. Do serwisu rejestruje się każdego miesiąca setki nowych firm, dodatkowo zachęconych tym, że Comarch nie pobiera żadnych opłat oraz prowizji za sprzedaż.
Link do strony artykułu: https://wm3.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/comarch-wspiera-polski-rynek-e-commerce